Góra strony
  • Change language to English
  • Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do głównej treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do stopki
  • O nas
  • Sklep (otwiera się w nowym oknie lub karcie)
  • Godziny otwarcia
BWA Wrocław

Galerie Sztuki Współczesnej

  • Program
    • Wystawy
    • Wydarzenia
    • Cykle
    • Współprace
    • Rezydencje i nabory
    • Wydawnictwa
  • Aktualności
  • Zaplanuj
    wizytę
    • Galerie
      • BWA Wrocław Główny
      • Dizajn
      • SIC!
      • Studio
    • Palmiarnia
    • Kalendarz wydarzeń
    • Dostępność
    • Zapisz się
  • Edukacja
  • BWA
    Wrocław
    • O nas
    • Zespół
    • Kontakt
    • Zgłoś wystawę
    • Dla mediów
  • pl Polski
  • en English
  • ua Ukraiński

W Studio trwa przerwa montażowa. Zapraszamy na wernisaż wystawy Atlas splątanych opowieści 16 maja o godzinie 19:00.

9 kwietnia 2025 4 tygodnie temu

KONCEPTY – konkurs na kampanię dla galerii Dizajn

Strona główna Ogólne

Koncepty vol. 3

12-21.03.25 – nabór zgłoszeń do Konkursu

25.03.25 – Rozgrzewka

14.04.25 – Finał

 

Jesienią tego roku galeria Dizajn wraz z Żyjnią otwarta zostanie po przebudowie. Tymczasem wiosną w ramach konkursu „Koncepty”, organizowanego przez osoby studenckie, powstaje dla niej kampania wizerunkowa. Ma ona rozbudzić świadomość wokół tego miejsca po dwóch latach jego uśpienia. 14 kwietnia poznamy finałowe propozycje i zwycięski zespół, który BWA Wrocław zaprosi do współpracy.

Na zaproszenie studenckiego koła naukowego „Common”, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, BWA Wrocław włączyło się w organizację trzeciej edycji konkursu „Koncepty”. W jego ramach jako Sponsor Główny umożliwi zwycięskiej grupie realizację kampanii wizerunkowej, która pozwoli mieszkańcom i mieszkankom miasta zapoznać się na nowo z galerią Dizajn, kiedy zostanie ona otwarta po dwuletniej przebudowie jesienią tego roku. Celem konkursu jest stworzenie dla studentów i studentek kierunków związanych z komunikacją wizerunkową, brandingiem, marketingiem i zarządzaniem możliwości rozwijania umiejętności praktycznych poprzez pracę nad rzeczywistym wyzwaniem rynkowym.

Kolorowy kolaż przedstawiający galerię Dizajn BWA Wrocław po przebudowie. Na zdjęciu widoczni są ludzie odwiedzający Żyjnię, przestrzeń służącą regeneracji. Tło zdjęcia jest jasne, a całość ma nowoczesny i dynamiczny charakter.
kolaż: Simone De Iacobis

Rozgrzewka

Za nami pierwsza część konkursu – „Rozgrzewka”, która odbyła się w HOUSE Tęczowa 25 marca. Pozwoliła ona zapoznać się nie tylko studentom i studentkom, ale i szerszej publiczności, z BWA Wrocław, galerią Dizajn i znajdującą się w jej przestrzeni Żyjnią, o czym opowiedziały Katarzyna Roj (Dyrektorka Programowa) i Żaneta Wańczyk (Zespół Komunikacji i PR). O skutecznej komunikacji i kulisach pracy przy projektach w kulturze opowiedziała z kolei Magda Kotowska z agencji FEST PROMO, która objęła konkurs swoim patronatem.

Na zdjęciu widać dłoń podnoszącą z półmiska wlepkę z nazwą konkursu.
fot. Kaja Ciach
Kobieta na pierwszym planie siedzi na krześle i trzyma mikrofon w ręku. Opowiada o nowej siedzibie BWA Wrocław.
fot. Kaja Ciach
Kobieta stoi i uśmiecha się do publiczności.
fot. Kaja Ciach
Na zdjęciu widać siedzące osoby, które słuchają prelekcji.
fot. Kaja Ciach
Na pierwszym planie siedzi kobieta. Trzyma mikrofon w ręce i prowadzi wykład. W tle widać ekran, a na nim prezentację, którą przygotowała ta osoba.
fot. Kaja Ciach
Widok na salę, gdzie odbyło się spotkanie. Na pierwszym planie widać kolorwe, szklane kafle. Na drugim planie widać salę i publiczność, która siedzi na dole.
fot. Kaja Ciach

Finał

Druga część konkursu to już praca grup studenckich nad realizacją kampanii w oparciu o brief przygotowany przez BWA Wrocław. Spośród nadesłanych propozycji wybrane zostaną trzy najlepsze. Następnie ich autorzy i autorki przedstawią je w formie prezentacji podczas finału, także w HOUSE Tęczowa, 14 kwietnia o godz. 18:00. Kogo usłyszymy i kto będzie odpowiadać na pytania jury, dowiemy się już 10 kwietnia.

W ramach nagrody laureatki i laureaci zostaną zaproszeni do współpracy nad kampanią realizowaną przez BWA Wrocław. A finalistom i finalistkom zaproponujemy udział w warsztatach dotyczących współpracy marketingowej z instytucją kultury, prowadzonych przez osoby z naszego zespołu.

  • Organizator: Koło Naukowe „Common”, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego
  • Sponsor Główny: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej
  • Patroni: Cięty Język, FEST PROMO, Kino Nowe Horyzonty, Akademickie Radio Luz, Muzeum Architektury we Wrocławiu, Wrocławski Instytut Kultury
  • Partnerzy: Wydawnictwo Dolnośląskie, Zakwas Studio, Oto Coffee Bar, Frytki+SOS, PINBOX, Piekarnia Sąsiedzi, MOKOSH Cosmetics Young, NihilNovi Studio

Tagi

  • #Żyjnia

Nawigacja wpisu

Miasto Wrocław sfinansuje wynajem hali na ul. Kolejowej. Znamy datę remontu przyszłej siedziby <
> Open Call: nabór projektów i wydarzeń do programu na 2026 rok

Newsletter

Zapisz się do naszego Newslettera

Please wait...

Dziękujemy za rejestrację!

BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej

Adres
ul. Ruska 46 a, segment B, lokal nr 103
50-079 Wrocław

E: sekretariat@bwa.wroc.pl
T: +48 539 218 444

wroclaw.pl Wrocław - Miasto Spotkań (otwiera się w nowym oknie lub karcie)

Instytucja

BWA Wrocław to instytucja kultury finansowana przez Miasto Wrocław.

Cztery przestrzenie połączone programem prezentującym sztukę współczesną w jej nowych, czasem zaskakujących przejawach.

Piszą o nas

  • Z finezją i wyobraźnią. Trwa wielka i długa inwestycja dla BWA Wrocław | Wrocław.pl
  • Fotografka na Dzikim Zachodzie – o wystawie Lory Webb Nichols w Studio | Wysokie Obcasy
  • In conversation with Kasia Fudakowski and Mika Drozdowska Gallery Power LTD | Contemporary lynx
  • The Temple of Tales | O FLUXO
  • Jak rozmawiać z płanetnikami. Wystawa o wodzie, pogodzie i klimacie | Magazyn Szum
  • Wszystkie jesteśmy olbrzymkami | Rozmowa Zofii Reznik z Agnieszką Rayzacher i Tomkiem Pawłowskim–Jarmołajewem | Miej Miejsce
  • EUROPA II Yuriya Bileya w Studio | Vogue Polska
  • O fascynacji ceramiką w sztuce współczesnej | Vogue Polska
  • Pola Regeneracji | Dwutygodnik  

Przestrzenie

  • Galeria BWA Wrocław Główny
  • Galeria Dizajn
  • Galeria SIC!
  • Studio BWA Wrocław
  • Żyjnia
  • Palmiarnia
  • bip.gov.pl Strona Biuletynu Informacji Publicznej BWA Wrocław (otwiera się w nowym oknie lub karcie)
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Kontakt prasowy
  • Państwowe fundusze celowe
  • pl Polski
  • en English
  • ua Ukraiński

Śledź nas na:

  • Facebook otwiera się w nowym oknie lub karcie
  • Instagram otwiera się w nowym oknie lub karcie
  • YouTube otwiera się w nowym oknie lub karcie
  • Issuu otwiera się w nowym oknie lub karcie
  • Spotify otwiera się w nowym oknie lub karcie
  • TikTok otwiera się w nowym oknie lub karcie

© 2025 BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej Strony w WordPress z motywem blokowym

Wróć do góry strony

Informacja o plikach cookie

Korzystając z tego serwisu, akceptujesz nasze pliki cookie i zgadzasz się z naszą polityką prywatności, w tym polityką plików cookie.

Więcej