Jesienią tego roku galeria Dizajn wraz z Żyjnią otwarta zostanie po przebudowie. Tymczasem wiosną w ramach konkursu „Koncepty”, organizowanego przez osoby studenckie, powstaje dla niej kampania wizerunkowa. Ma ona rozbudzić świadomość wokół tego miejsca po dwóch latach jego uśpienia. 14 kwietnia poznamy finałowe propozycje i zwycięski zespół, który BWA Wrocław zaprosi do współpracy.
Na zaproszenie studenckiego koła naukowego „Common”, działającego przy Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, BWA Wrocław włączyło się w organizację trzeciej edycji konkursu „Koncepty”. W jego ramach jako Sponsor Główny umożliwi zwycięskiej grupie realizację kampanii wizerunkowej, która pozwoli mieszkańcom i mieszkankom miasta zapoznać się na nowo z galerią Dizajn, kiedy zostanie ona otwarta po dwuletniej przebudowie jesienią tego roku. Celem konkursu jest stworzenie dla studentów i studentek kierunków związanych z komunikacją wizerunkową, brandingiem, marketingiem i zarządzaniem możliwości rozwijania umiejętności praktycznych poprzez pracę nad rzeczywistym wyzwaniem rynkowym.
Za nami pierwsza część konkursu – „Rozgrzewka”, która odbyła się w HOUSE Tęczowa 25 marca. Pozwoliła ona zapoznać się nie tylko studentom i studentkom, ale i szerszej publiczności, z BWA Wrocław, galerią Dizajn i znajdującą się w jej przestrzeni Żyjnią, o czym opowiedziały Katarzyna Roj (Dyrektorka Programowa) i Żaneta Wańczyk (Zespół Komunikacji i PR). O skutecznej komunikacji i kulisach pracy przy projektach w kulturze opowiedziała z kolei Magda Kotowska z agencji FEST PROMO, która objęła konkurs swoim patronatem.
Druga część konkursu to już praca grup studenckich nad realizacją kampanii w oparciu o brief przygotowany przez BWA Wrocław. Spośród nadesłanych propozycji wybrane zostaną trzy najlepsze. Następnie ich autorzy i autorki przedstawią je w formie prezentacji podczas finału, także w HOUSE Tęczowa, 14 kwietnia o godz. 18:00. Kogo usłyszymy i kto będzie odpowiadać na pytania jury, dowiemy się już 10 kwietnia.
W ramach nagrody laureatki i laureaci zostaną zaproszeni do współpracy nad kampanią realizowaną przez BWA Wrocław. A finalistom i finalistkom zaproponujemy udział w warsztatach dotyczących współpracy marketingowej z instytucją kultury, prowadzonych przez osoby z naszego zespołu.
Korzystając z tego serwisu, akceptujesz nasze pliki cookie i zgadzasz się z naszą polityką prywatności, w tym polityką plików cookie.